DVC - Service
Er der kaos i AV-rummet - kontakt os
DVC - Service
DVC laver service på alt slags AV-udstyr
DVC - Service
Reparation af alle slags projektore

Service af AV-udstyr

Service på virksomhedens eget AV udstyr
Nedbrud af AV udstyret sker altid, når det er mindst belejligt, altså lige før eller midt i en præsentation. DVC tilbyder, at holde Jeres AV-udstyr up to date, så nedbrud minimeres.
Alt efter hvor meget og hvor tit Jeres udstyr bliver brugt, har vi lavet en servicepakke, der med sikkerhed kan dække dit behov, så du undgår eller minimere nedbrud.

DVC av installation afisolere kabler  DVC av installation samler kabler 

Flex Service
er til virksomheden, kun ønsker at tage kontakt til DVC, når defekten er indtrådt. Derved ligger omkostningerne kun i udbedring af skaden. Ved oprettelsen af Flex Service gennemgår vi Jeres eksisterende udstyr og noter, hvilke produkter I har, så vi ved, hvilke produkter I arbejder med. Derved vil vi, såfremt det er nødvendigt, være i stand til, at udbedre skaden hurtigere. Når uheldet er ude med eksempelvis en projektor, så sker det jo, at den der oplever fejlen, ikke ved hvem der skal kontaktes internt i virksomheden. Derfor sætter DVC små labels på produkterne, så Jeres medarbejder, der oplever fejlen, hurtigt kan kontakte os og vi kan få udbedret fejlen.
DVC tilbyder også en abonnementsordning i tre varianter, alt efter hvilket behov I har for sikkerhed og tryghed I Jeres virksomhed. De hedder Basis Service, Plus Service og Ekstra Service og dækker behov fra det enkle med hotline i hverdage fra kl. 7.00 – 16.00, kørsel og arbejdsløn og andet, til den ultimative med låneudstyr, hotline hver dag fra kl. 7.00 – 21.00, årligt eftersyn, sliddele mv.

I nedenstående skema kan du se, hvad de forskellige servicepakker indeholder. Valget er dit!

 
Serviceform

 
Indhold

Flex service
 •  Intet månedligt abonnement.

 •  Tryghed for kunden med aftalen og mulighed for telefonisk hotline.

 •  Alle ydelser faktureres efter forbrug.

 •  Alt udstyr mærkes med DVC service telefon nummer.


Basis service
 •  Abonnement

 •  Hotline hverdage kl. 7.00-16.00

 •  On-site fejlretning der påbegyndes inden for 2 arbejdsdage.

 •  Udskiftning af defekte dele, der faktureres efter forbrug.

 •  Kørsel

 •  arbejdsløn

 •  Montering og demontering ved evt. nødvendig service på værksted.


Plus service
(Tillæg til Basis service)

 • Udvidet garanti op til 36 mdr. på udstyr købt hos DVC (ikke sliddele)

 • fejlretning indenfor 8 arbejdstimer hverdage kl. 7.00-15.00

 • nødvendige reservedele undtaget sliddele


Ekstra service
(Tillæg til Plus service)
 
 • Låneudstyr

 • Hotline alle dage kl. 7.00-21.00

 • Årligt serviceeftersyn, herunder funktionskontrol og rensning af luft og    lysveje.

 • Sliddele, evt. filtre og pærer.

 • Software fejlretning.

 • Installation af individuel software



Der kan selvfølgelig opstå fejl, som ingen har kunnet forudse, men det vil være meget usædvanligt. Såfremt der opstår fejl, der er opstået selvforskyldt, så er dette ikke indeholdt i abonnementet.